Vajon miért nem lepődik meg ezen az ember?
Állam illetve az EU által finanszírozott projekt, ami kurva sokba kerül. Tuti, hogy hozzá nem értők, iszonyatosan túlárazva vállalják a kivitelezést és szinte borítékolhatóan 100%, hogy szar lesz a végeredmény. Így legalább a vállalkozónak lesz még 10 évig elegendő munkája a javítások miatt. Persze nem garanciában vállalja, mert azt azért hogy képzeli a tisztelt állam. Nem bazdmeg, majd 3-4 szeres áron, szocreál munkatempóban, napi 2-3 órát dolgozva talán megcsinálják.
Azért az tényleg furcsa, hogy máshol az az ajánlat nyer, aki a legkorrektebbül tudja megcsinálni, itthon pedig az, aki a legdrágábban.
Bízzunk abban, hogy az életben elkészül még ez a szerencsétlen vonal, és használható lesz.
Mindenesetre elmond valamit, hogy alig adták át, máris sebesség korlátozás van elrendelve a vonalon.
Na meg a lefolyó bazdmeg: "a domborzati viszonyok teszik indokolttá, hogy az áteresz alacsonyabban van, mint a bekötőárok".
Kontár munka az Esztergom–Budapest vasútvonalon
2014.03.18. 16:50 | Alexander Safranek (törölt) | Szólj hozzá!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.